1. Om Seagold
Når du bestiller hos Seagold, indgår du en aftale med Seagold ApS, CVR-nr. 41715243, Industrigrenen 21, 2635 Ishøj (herefter ”Seagold”, “Os” eller ”Vi”).
2. Bestilling af varer
Du kan handle hos os via vores hjemmeside:
- Via www.seagold.dk
Alle priser er inkl. moms og afgifter.
Vi har ikke abbonementsløsning hos Seagold.
Vi tilbyder billig fragt på alle ordre.
Alle ordre bestilt mandag, tirsdag og onsdag inden kl. 15.00 pakkes og afhentning forekommer dagen efter. Ordre bestilt torsdag, fredag og mandag afhent fra tirsdag af.
3. Udsolgte varer og erstatningsvarer
Såfremt en vare i vores sortiment er udsolgt eller ikke lever op til vores kvalitetskrav, forbeholder vi os retten til at udskifte varen med en lignende eller bedre vare. Afvigelser i varen vil oftest omfatte enkelte fødevarer og hovedsageligt omfatte varens produktionsland. Dette sker uden ekstraomkostninger for dig. Du vil naturligvis blive underrettet herom.
Varer kan være udsolgt, og vi vil enten erstatte varen eller lade den udgå af bestillingen. Du vil blive underrettet via e-mail.
4. Returnering af Fødevarer
Vi forstår, at der i nogle tilfælde kan opstå situationer, hvor du måske ønsker at returnere en vare. Dog ønsker vi at gøre det klart, at vi ikke kan acceptere returnering af fødevarer. Dette skyldes flere vigtige årsager, herunder fødevaresikkerhed og overholdelse af sundhedsstandarder.
Men vi ønsker, at du er tilfreds med dine indkøb fra Seagold. Retur er normalt ikke en mulighed, medmindre de modtagne varer ikke lever op til dine rimelige forventninger. Vi stræber efter at levere fisk af høj kvalitet, der opfylder dine behov og krav. Hvis du mener, at en vare ikke lever op til dine forventninger, beder vi dig venligst om at kontakte vores kundeservice for at drøfte eventuelle spørgsmål eller bekymringer. Vi vil gøre vores bedste for at finde en passende løsning, der sikrer din tilfredshed.
5. Betaling
Ønsker du at bestille hos os, kan du betale dine varer med kreditkort via Bambora.
Vi modtager Dankort, VisaDankort, Mastercard, Maestro, Visa, VisaElectro og Mobilepay.
Seagold trækker først pengene, når varerne er afsendt. Vi trækker aldrig et andet beløb, end den du har godkendt ved købet.
Vi reserverer pengene på dit kort, når du har lagt din ordre, og pengene hæves først, når varerne er afsendt. Vi foretager reservationen for at sikre os, at kortet ikke er spærret, og at der er dækning på kortet.
Manglende betaling
Hvis vi ikke modtager din betaling forbeholder vi os retten til at stoppe dit køb, indtil vi har modtaget din betaling.
6. Afhentning
Afhetning af fisk udføres af vores samarbejdspartnere og sker som udgangspunkt i løbet af dagstimerne
Din ordre pakkes i flamingo kasser med dækning af is og sugemåtte i bunden.
Afhentning er også muligt efter forudgående aftale og kan ske følgende dage: tirsdag, onsdag, torsdag mellem kl. 12.00 til kl. 15.00.
Afhentningsadresse: Industrigrenen 21 , 2635 Ishøj
7. Sikkerhed ved betaling
Når du indtaster dine betalingsdata, bliver disse automatisk krypteret og overført til Bambora. Vi har derfor ikke på noget tidspunkt adgang til at læse dine kort- eller øvrige betalingsdata.
Seagold overholder retningslinjer for internethandel. Alle de oplysninger, du indtaster, bliver SSL-krypteret.
Vi tilbyder at gemme dine betalingskortoplysninger, så du kun skal indtaste dem ved første ordreafgivelse. Dine betalingsoplysninger opbevares sikkert og fortroligt hos Bambora. Ved efterfølgende ordrer trækkes pengene automatisk, når du vælger betaling med et af de registrerede kort.
Vi anbefaler i øvrigt www.forbrugersikkerhed.dk, der giver en god og fyldestgørende information om bl.a. kortbetaling på Internettet.
8. Fortrydelse
Seagold leverer fødevarer, hvorfor du i henhold til Forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 1 ikke har fortrydelsesret ved køb hos Seagold.
9. Kundeservice
Vores kundeservice kan kontaktes på følgende måder:
- Mail: info@seagold.dk
10. Klage
Såfremt du ønsker at klage over en vare eller tjenesteydelse i forbindelse med dit køb hos Seagold indgives klagen til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus her.
Du kan også kontakte EU-kommissionen via deres online klageportal. Dette kan især være relevant, hvis du ikke bor i Danmark, men i et andet EU-land. Du kan du læse mere om her EU-kommissionens klageportal her.
I tilfælde af, at du klager, kan du oplyse vores mailadresse: info@seagold.dk. Du er også meget velkomne til at kontakte os, hvis du får brug for yderligere information.